بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا اباصالح المهدی

 

... یکی از دوستان صدیقم که سال ها در راه محبت و خدمت به امام عصر(ارواحنا فداه) تلاش می کند قضیه ای را چنین برایم نقل کرد:

امام زمان ( علیه السلام) شما را حفظ می کند

یک شب در منزل خوابیده بودم، در عالم خواب یکی از اولیاء خدا را دیدم؛ ایشان به من فرمود:« امام زمان ( علیه السلام) شما را حفظ می کند». همین که سخن ایشان تمام شد ناگهان از خواب بیدار شدم و دیدم یک رتیل بزرگ از روی گردن من عبور کرد.

با این قضیه بود که فهمیدم چگونه امام عصر(ارواحنا فداه) ما را از تمام خطرات حفظ می کنند و اگر چنین نبود، یک نیش این رتیل مرا از پای در می آورد.

اما مهم تر از این، توجه به روح و دین مردم، برای امام عصر (ارواحنا فداه) دارای اهمیت زیادی است.

مشاهده ی اشخاصی که نام خود را شیعه می دانند و به گناهان علنی آلوده هستند برای آن حضرت بسیار ناراحت کننده تر می باشد. از آن طرف اشخاص فاسق و فاجری که با ظاهر خود یا اعمال و افکار خود؛ اشاعه ی گناه و منکرات را در جامعه ی اسلامی می کنند، مانند رتیل های خطرناکی هستند که نیش و زهر آنها روح دیگران را مجروح کرده و یا می کشد. که این خود باعث رنجش خاطر وجود مقدس امام عصر (ارواحنا فداه) می باشد.

دو چیز کمر مرا شکسته

 قضیه زیر عمق دلسوزی امام عصر(ارواحنا فداه) را نسبت به دین و اخلاق مردم می رساند. در زمان حکومت طاغوت یعنی رژیم منحوس پهلوی که در ایران مدارس فرهنگی از نظر اخلاقی و امور تربیتی بسیار فاسد بود، شخصی نقل می کند؛ در آن زمان من در بندز ترکمن میهمان روحانی آن شهر بودم، بعد از نهار می خواستم استراحت کنم، دراز کشیده بودم ولی هنوز چشمهایم باز بود و خوابم نبرده بود؛ ناگهان دیدم در اطاق باز شد و حضرت بقیة الله ( ارواحنا فداه) وارد اتاق شدند و سلام کردند.

من جواب سلام آن حضرت را دادم ولی وقتی خواستم برخیزم آن حضرت با دست اشاره فرمودند که بلند نشو و تصرف ولایتی در من کردند؛ که من نتوانستم تکان بخورم، سپس آن حضرت نزدیک من آمدند و فرمودند: «دو چیز کمر مرا می شکسته، یکی وضع مدارس و فرهنگ این مملکت است و دیگری بی حجابی زنها است».( کتاب ملاقات با امام زمان(علیه السلام)

سپس فرمودند: دل مادرم زهرا(سلام الله علیها) از پهلویش شکسته تر است و بعد از آن حضرت گریه کردند؛ من هم اشک ریختم، اما به مجردی که با دست اشک هایم را پاک کردم و چشمم را باز نمودم آن حضرت را ندیدم.( منبع: مجله چشمه حیات، مجله ای ویژه امام عصر علیه السلام)

 

 

قدسیان را نرسد تا که به ما فخر کنند

 

قصه ی عَلَّمَ الاَسما به زبان است هنوز

 

***

 

 با گلرخان بگویید ما را به خود پذیرند

 

از عاشقان بیدل همواره دست گیرند

 

اشعار از حضرت امام خمینی(رحمة الله علیه)

 

به امید آنروز که مولایمان بیاید و جهان را از شقایق سخنانش گلباران کند.

التماس دعا، یا مهدی

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:11 ق.ظ http://riyal.blogsky.com


با سلام خدمت شما دوست گرامی

من می خواستم سایتی ایرانی را به شما معرفی کنم که با فعالیت در ان می توانید تا 512 هزار تومان در روز از ان درامد کسب کنید.سایتی ایرانی که در حال حاضر بزرگترین بانک اطلاعات کتب ایران را دارا می باشد. من خودم تا حالا .......تومان از ان درامد داشتم و سایر زیر مجموعه ها من نیز به تناسب زیر مجموعه هایی که داشتند درامدهایی را کسب کردند این شرکت خدماتی را ارائه میکند که این خدمات میتواند از15 هزار تومان مبلغی که برای عضویت می پردازید خیلی با ارزش تر باشد به عنوان مثال شما در این سایت میتوانید هر کتاب ایرانی و خارجی وانواع سی دی ها(تمامی کتب منتشره در ایران و بیش از ۳۰ میلیون عنوان کتاب خارجی) را که بخواهید از این سایت تهیه کنید و ضمن بهره مندی از تخفیفهای در نظر گرفته شده انها را در سراسر ایران و به طور رایگان تحویل بگیرید (حتی اگر کتابی در سایت وجود نداشت می توانید تنها با دادن اسم و ناشر ان در فرم مخصوص ؛ ان را تهیه کنید) ، امکان تهیه کارتهای اینترنتی و تلفنی به صورت انلاین با 5 تا 15 درصد تخفیف، ارائه کارت اعتباری اریا کارت و امکان خرید با ان از بیش از 1000 فروشگاه طرف قرارداد در سراسر ایران و با امکان تهیه تعداد زیادی از بلیطهای سینماهای ایران به صورت انلاین و یا حضوری، فراهم اوردن امکان تهیه کارتهای اعتباری مثل مستر کارت و ویزا کارت، فراهم اوردن امکان خرید کلیه اجناس از کلیه سایتها دنیا و تحویل ان در منزل ، تهیه نشریات خارجی و نرم افزارهای اصل خارجی و با 5 درصد تخفیف و تحویل رایگان ان در منزل و خدمات دیگر این طرح که پشتیبانی آن را سه شرکت بزرگ
( شرکت انتشارات فرانشر - شرکت تجارت الکترونیک آریا و شرکت زرین کارت یا گروه کارتهای اعتباری ایران) بر عهده دارند
و حمایت سیستم بانکی طرح شتاب بانک سامان و اتصال ان لاین این شرکت به سرور بانک سامان از اعتبار 100 در 100 بالایی بر خوردار است شما می توانید روش کسب درامد از این شرکت و مزایای ان و چگونگی ثبت نام را در ادرس زیر مشاهده کنید
http://www.riyal.blogsky.com


دوست عزیز در صورت تمایل لینک www.riyal.blogsky.com (در قسمت پیوندها) با عنوان

" تنها راه قانونی کسب در آمد در ایران" را در وبلاگتون بزارین جهت آگاهی بیشتر بازدید کنند هاتون
بازهم بهتون سر میزنم

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:45 ق.ظ http://hot-news.blogsky.com

سلام. یه سری هم به وبلاگ من بزن. خوشحال می شم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد