ولادت حضرت علی اصغر مبارک باد

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا اباعبدالله

السلام علیک یا اباالفضل العباس

السلام علیک یا علی بن الحسین

السلام علیک یا مولای یا صاحب الزمان

مولای من سلام، ولادت عموی گرامیتان، غنچه ی باغ حسین علیه السلام، نوگل رباب را خدمت پدر گرامیشان امام حسین علیه السلام و مادر بزرگوارشان ربابه سلام الله علیها و خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام و شما مولای مهربانم تبریک می گویم.

سلام دوستان، من این عید فرخنده، ولادت حضرت علی اصغر علیه السلام را به همه ی شما تبریک می گویم.

تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توان با امام زمان علیه السلام ارتباط برقرار کرد؟ البته به غیر از دعا و قرآن و نماز و... منعریضه نوشتن و نامه نوشتن را هم تجربه کرده ام، واقعا محشره باور کنید اگر با امام زمان رابطه ی صمیمانه و مداوم داشته باشیم مولایماان هیچ گاه ما را تنها نمی گذارند، چند وقت پیش در مجله ی خورشید مکه مطلبی ا خواندم که درددل یکی از خوانندگان بود، با این عنوان که: اگر بیافتم اولین نفری که دستم را می گیره تویی. من به صحت این مطلب اعتقاد دارم چون اگر بیافتم اولین نفری که دستم را می گیرد مولایم مهدی است.

خورشید مکه در جواب سوال فردی که از ایشان می پرسند: در دوران غیبت چگونه می شود مشکلاتمان را به امام زمان علیه السلام بگوییم؟ می فرمایند: کافی است رو به قبله بایستید و به آن حضرت عرض سلام و ادب کنید و حوائج خود را آهسته و زیر لب بیان کنید و آنچه وظیفه شرعی و عقلی شما در رابطه با بر آورده شدن آن حوائج است انجام دهید و بقیه کار را که از توان شما خارج است، به خدا و امام زمان علیه السلام واگذار کنید که اگر مصلحت باشد، حاجت شما داده می شود، البته بعضی حوتئج با تأ خیر و پس از مدتی داده می شود و باید صبور بود و بعضی حوائج نیز اصلا به مصلحت انسان نیست و بر آورده نمی شود، اما در هر حال دعا کردن و حوائج را از خدای تبارک و تعالی خواستن و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام کردن، بسیار مطلوب است؛ همچنان که فرزند باید همه ی حوائج خود را بع والدینش بگوید و چشمش به دست دیگران نباشد.

من یک چیزی در مورد حوائجی که برآورده نمی شوند بگویم و آن اینست که به نظر من هیچ حاجتی نیست که خدا آن را یه انسان ندهد و اکگر حاجتی در این دنیا به انسان داده نشود خداوند آنقدر در آن دنیا به او عنایت می کند که شخص آرزو می کرد ایکاش هیچ یک از حاجاتش در این دنیا برآورده نمی شد. فکر می کنم این در روایات هم باشد چون من این را شنیده ام.

التماس دعا، یا مهدی

نظرات 5 + ارسال نظر
الناز سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:12 ق.ظ http://www.tarahaee.blogsky.com

سلام
متنی که نقل کرده بودی قشنگ بود
انشالله که خدا و امام زمان رهگشای مشکلات همگی مان باشد

بنده ی خدا شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:36 ب.ظ

می خواستم بدانم شما کی هستید کی اینقدر مخت کار میکنه از این چیز ها درس می کنی

رسول دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:46 ب.ظ http://www.riyal.blogsky.com


با سلام خدمت شما دوست گرامی

من می خواستم سایتی ایرانی را به شما معرفی کنم که با فعالیت در ان می توانید تا 512 هزار تومان در روز از ان درامد کسب کنید.سایتی ایرانی که در حال حاضر بزرگترین بانک اطلاعات کتب ایران را دارا می باشد. من خودم تا حالا .......تومان از ان درامد داشتم و سایر زیر مجموعه ها من نیز به تناسب زیر مجموعه هایی که داشتند درامدهایی را کسب کردند این شرکت خدماتی را ارائه میکند که این خدمات میتواند از15 هزار تومان مبلغی که برای عضویت می پردازید خیلی با ارزش تر باشد به عنوان مثال شما در این سایت میتوانید هر کتاب ایرانی و خارجی وانواع سی دی ها(تمامی کتب منتشره در ایران و بیش از ۳۰ میلیون عنوان کتاب خارجی) را که بخواهید از این سایت تهیه کنید و ضمن بهره مندی از تخفیفهای در نظر گرفته شده انها را در سراسر ایران و به طور رایگان تحویل بگیرید (حتی اگر کتابی در سایت وجود نداشت می توانید تنها با دادن اسم و ناشر ان در فرم مخصوص ؛ ان را تهیه کنید) ، امکان تهیه کارتهای اینترنتی و تلفنی به صورت انلاین با 5 تا 15 درصد تخفیف، ارائه کارت اعتباری اریا کارت و امکان خرید با ان از بیش از 1000 فروشگاه طرف قرارداد در سراسر ایران و با امکان تهیه تعداد زیادی از بلیطهای سینماهای ایران به صورت انلاین و یا حضوری، فراهم اوردن امکان تهیه کارتهای اعتباری مثل مستر کارت و ویزا کارت، فراهم اوردن امکان خرید کلیه اجناس از کلیه سایتها دنیا و تحویل ان در منزل ، تهیه نشریات خارجی و نرم افزارهای اصل خارجی و با 5 درصد تخفیف و تحویل رایگان ان در منزل و خدمات دیگر این طرح که پشتیبانی آن را سه شرکت بزرگ
( شرکت انتشارات فرانشر - شرکت تجارت الکترونیک آریا و شرکت زرین کارت یا گروه کارتهای اعتباری ایران) بر عهده دارند
و حمایت سیستم بانکی طرح شتاب بانک سامان و اتصال ان لاین این شرکت به سرور بانک سامان از اعتبار 100 در 100 بالایی بر خوردار است شما می توانید روش کسب درامد از این شرکت و مزایای ان و چگونگی ثبت نام را در ادرس زیر مشاهده کنید
http://www.riyal.blogsky.com


دوست عزیز در صورت تمایل لینک www.riyal.blogsky.com (در قسمت پیوندها) با عنوان

" تنها راه قانونی کسب در آمد در ایران" را در وبلاگتون بزارین جهت آگاهی بیشتر بازدید کنند هاتون
بازهم بهتون سر میزنم

سمانه دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:57 ب.ظ http://www.blue-lover-yass.blogsky.com

سلام
من اولین باره میام اینجا و مسلما اخرین بار هم نیست.
از ددیدن اسم بلاگتون خیلی خوشحال شدم
متونش هم عالی و قشنگه.
امید وارم هر روز مطالب قشنگتونو بخونیم
من هم تولد حضرت علی اصغر رو بهتون تبریک میگم
موفق باشید

یک ایرانی جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:32 ق.ظ

مهدی جان جانم فدایت
جان چه ارزشی دارد. کییرم فدایت
کییرم در دهان تو باد
مهدی جان
امشب بد جوری هوای کوونت را کرده ام
مهدی جان . کی می یایی و همچون سوپر من . کفار را بکشی
کفاری که هر چه داریم از آنهاست. حتی یک قرص آسپرین
مهدی جان قربون اون اسبت بشن منتظرانت . قربون اون شمشیرت . قربون اون نیزت
مهدی جان بیا و ما را از دست این زالو صفتان نجات بده . چون خدمون عرضه رقابت علمی و منطقی با کفار را نداریم
مهدی جان بیا چون من بد جوری دلتنگ کوونت شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد