بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

السلام علیک یا اباصالح المهدی

اللهم انا نشکو الیک فقد نبینا و غیبة ولینا و قلة عددنا.

خدایا! در زمانی که از دیدار ولیت محروم هستیم، از این محرومیت و غربت و از قلّت عدد- از تعداد کم و انگشت شمار یاران دین حق- به تو شکایت می بریم.

اگر بدانید چقدر امام زمان علیه السلام غریب هستند و چقدر طرفداران حق اندک هستند، آن وقت قدر این توجه خودتان به امام زمان علیه السلام را خواهید دانست، که چقدر بشارت و رویاهای صادقه برای همین جمعی که در راه خودسازی و تزکیه نفس و جلب رضایت حضرت بقیة الله ارواحنافداه قدم بر می دارند، دیده شده است؛ لذا آنهایی که ضعیف اند سعی کنند از قافله عقب نمانند، چون بعد از ظهور، آن روزی که رجعت شروع می شود، ایمان آوردن فایده ای ندارد.« و ان رجعتکم حق لا ریب فیها یوم لا تنفع نفس ایمانها لم تکن امنت من قبل او کسبت فی ایمانها خیرا.»(1) : « رجعت شما اهل بیت علیهم السلام حق است، روزی که دیگر برای ایمان آوردن دیر شده یا اگر ایمان آورده، غافل بوده و حرکتی نکرده است»؛ عده ای هستند که باید جو جامعه آن ها را حرکت بدهد، آن ها مانند پشه های بی اختیار، معلق در هوا هستند، باد آن ها را به هر جا ببرد برده است؛ اگر حکومت طاغوت بود، طاغوتی هستند؛ اگر حکومت اسلامی بود، مومن و مسلمان هستند. این ها فکر نکنندحکومت امام عصر ارواحنا فداه هم مثل حکومت های معمولی است که به ظاهر افراد نگاه کند، نه! اگر قبل از ظهور انسان خودش را نساخته و بیدار نشده باشد، فکر نکند که بعد از ظهور خودش را همراه حکومت آن حضرت می کند و حضرت ولی عصر ارواحنافداه او را هم به حساب می آورند، نه! ایشان می دانند که تو آدم بیداری نیستی و چون فضا عوض شده، تو هم خودت را عوض کرده ای.

وقتی آن حضرت ظاهر بشوند، اگر در دل انسان سر سوزنی دغل وجود داشته باشد، او را لا اقل در تشکیلات دولت حقه نمی پذیرند؛ چون باید خودش را از قبل درست می کرد.

کوشش کنید قبل از ظهور آن حضرت جزء مومنین به غیبت باشید، جزء برادران پیغمبر اکرم باشید. پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله دو دسته را برادر خود خواند: یکی علی بن ابیطالب علیه السلام و یکی مومنین به غیبت که در عصر غیبت از خواب غفلت بیدار شده اند و خود را به مقام یاران امام زمان علیه السلام رسانده اند.

مطلب بالا قسمتی از سخنان استاد معظم حضرت آیت الله سید حسن ابطحی خراسانی مدظلله العالی به نقل از مجله ی خورشید مکه است، بهتون پیشنهاد می کنم یه سری به سایت این مجله بزنید و مطالبی را که در دسترس قرار دارد مطالعه کنید، خیلی بیدار کننده است.

اماما! کمکمان کن، تا در راه تزکیه نفس پیشقدم و موفق باشیم.


 

www.khorshidemakkeh.com

www.abtahi.com

التماس دعا، یا مهدی

 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:09 ب.ظ

سلام ، امیدوارم موفق باشید، اگر امری باشه در خدمت هستم

منتظر چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:53 ق.ظ http://alhojjat.blogfa.com

سلام بر دوستان امام زمان ارواحنا فداه
وبلاگ خوب و پر محتوایی دارید ان شاءالله زیر سایه امام زمان موفق باشید و بتوانید از مبلغین و یاران آن حضرت باشید .
اگر به من هم سر بزنید خوشحال می شوم
منتظر

sayyedmohsen جمعه 26 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:00 ق.ظ http://sayyedmohsenalavi.blogfa.com/

اللهم ارنا الطلعه الرشیده
سلام

اگر مایل بودید به نور الانوار سری بزنید و ما را از نظرات خودتون بهره مند بفرمایید .
نظرتون راجع به تبادل لینک چیه ؟
منتظرتونم.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد