امتیازات زندگی در عصر ظهور

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا اباصالح المهدی

سلام، امروز هم آمدم اما با یک حرف جدید. می خوام بعد از یک مقدمه از شما یک درخواست بکنم. در خواستی که همه ی ما فراموشش کردیم به طوری که گویی اصلا چنین چیزی را نمی دانستیم. امروز و همین حالا داشتم کتاب در اوج تنهایی نوشته ی آقای علیرضا نعمتی (سردبیر مجله ی خورشید مکه) را می خواندم، در آن متنی با عنوان امتیازات زندگی در عصر ظهور را آورده اند که من در ادامه برایتان نقل می کنم:

امتیازات زندگی در عصر ظهور

ای کاش مردم می دانستند که با ظهور امام زمان ارواحنا فداه جهان چگونه متحول می شود که فهرست این تحول را به طور خلاصه بر می شمریم.(لازم به ذکر است مشروح این انتیازات را در دهها صفحه از کتاب های «خورشید هدایت» و «راهی بسوی نور» مورد بررسی و تحقیق قرار داده و اسناد معتبر آن را از روایات ارائه داده ایم).

1. تمامی فقراء از لحاظ مالی بی نیاز و همه انسان ها ثروتمند می شوند.

2. هیچ گرسنه ای در کره ی زمین باقی نمی ماند مگر آن که سیر می شود.

3. هیچ کس بدون پوشاک و لباس مناسب نخواهد ماند.

4. هیچ کس بدهکار و مقروض نخواهد ماند.

5.هیچ کس در جهان عمدیده و ناراحت نخواهد بود.

6. هیچکس در غربت و دوری از وطن بسر نخواهد برد.

7.هیچ انسانی اسیر و در بند نخواهد زیست.

8. تمامی امور جامعه اسلامی اصلاح و از فساد پاک خواهد شد.

9. هیچ انسانی مریض ( مرضی که قابل درمان نباشد) نخواهد زیست و تمامی امراض از محیط زندگی بشر خارج خواهد شد(زیرا علم بواسطه حضرت بقیة الله ارواحنا فداه پیشرفت کاملی خواهد نمود و در نتیجه تمامی امراض بدون هیچ گونه عارضه و ضرری بر اساس علم حقیقی آن حضرت ریشه کن و معالجه خواهد شد و در نتیجه عمرها بسیار طولانی خواهد شد).

10. صفات رذیله و روحیات بد مردم مبدّل به صفات خوب و پسندیده انسانی شده و جهان سرشار از صلح و صفا و عدالت و محبت خواهد گردید و برکات الهی در زمین و آسمان بر بشر فرو خواهد ریخت و انسان با خداوند متعال مأنوس شده به کمالات و معنویات خواهد رسید.

اکنون تصور بفرمایید چگونه ممکن است با ظهور حضرت بقیة الله ارواحنا فداه که شرایط زندگی بشر چنین متحول و از مردگی به زندگی و از بدی و زشتی به خوبی و زیبایی و از تاریکی به روشنایی خارج می شود، انشان از ظهور آن حضرت بترسد و با خود فکر کند ای کاش ظهور آن حضرت دیرتر انجام شود؟

آیا جز این است که در اثر کمی معرفت به حضرت بقیة الله ارواحنا فداه در عصر حاضر، دشمنان توانسته اند چنان وانمود کنند که با ظهور آن حضرت چنگ و ویرانی و خونریزی و ترس و وحشت دنیا را فرا می گیرد و در حقیقت زندگی در زمان ظهور آن حضرت را کاملاً وارونه و به عکس جلوه دهند.

در خواستم را می گویم اما در نوشته ی آینده ام باید مشورت کنم. (وَ اَمرَهُم شُورا بَینَهُم)
و سایت امروز:http://www.jamkaran.info/persian/p_default.htm
دعا برای مولامون فراموش نشه!


التماس دعا، یا مولا مهدی

نظرات 1 + ارسال نظر
سایه سکوت یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:46 ق.ظ http://balestik.tk

سلام.کاش زودتر آقا بیان .اینقدر دنیا کثیف شده که ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد