اللهم عجل لولیک الفرج

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا بقیةالله فی ارضه

شعر زیر از انتهای زیارت امام زمان علیه السلام در روز جمعه نقل شده در توضیحی قبل از این شعر می خوانیم: سید بن طاووس گفته که من بعد از زیارت متمثّل می شوم باین شعر و اشاره می کنم به آن حضرت

نَزیلُکَ حَیثُ مَااتَّجَهَت رِکابی وَ ضَیفُکَ حَیثُ کُنتُ مِنَ البِلادِ

من بر تو نازل می شوم هر کجا که راحله ام روی آورد و مرا وارد نماید و میهمان تو هستم در هر کجا که باشم از شهرها (به نقل از کتاب شیفتگان مهدی، نوشته ی احمد قاضی زاهدی)

سلام، امیدوارم امروز که جمعه است زیارت امام زمان در روز جمعه را بخوانید در مفاتیح باید ذکر شده باشد، ابتدای این زیارت آمده: السلام علیک یا حجة الله فی ارضه...

 

به هنگام سحر

از کوچه صدایی می شنوم

صدایی شبیه صدای پا

صدایی شبیه صدای رود

این صدای گام های غریبه ای است

غریبه ای که گویی سالها می شناسمش

و آن گاه تو را حس می کنم

که لبخند زنان

از زیر پنجره ی اتاق می گذری

و مرا می نگری

در حالی که به دنبالت می دوم

و لیکن من

تورا نمی بینم

....

کوچه را بوی خوشبختی

در برگرفته....

التماس دعاُ یامهدی

نظرات 2 + ارسال نظر
محمود جمعه 31 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 05:18 ب.ظ http://mohebannet.blogsky.com

سلام علیه و علیک
یا علی

[ بدون نام ] جمعه 31 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:11 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد